Adjunt/a Direcció d'Administració i Finances

Empresa sector turístic

El nostre client és una empresa molt consolidada al sector turístic a Catalunya i a nivell internacional. En dependència de la Direcció d’Administració i Finances, serà responsable de la gestió econòmica i financera de l'empresa liderant el departament d'Administració i Finances (planificació, organització, gestió, supervisió i control de les activitats econòmico-financeres) i coordinarà les altres àrees (rrhh, personal, projectes d’implantació d’IT); direcció d'un equip de 20 persones aproximadament.

  •  Gestió de tot el procés administratiu/comptable de les diferents societats:
  1. Elaboració, control i revisió dels comptes anuals i pressupostos
  2. Coordinació de facturació, proveïdors, cobraments, nòmina, control d’actius, balanços...
  3. Control, gestió i previsions de la tresoreria /cash management
  4. Relació amb entitats bancàries i auditors externs
  5. Gestió de crèdit i deute
  6. Cost controlling
  7. Elaboració de la fiscalitat
  • Realització d'informes econòmic - financers, pressupostos de tresoreria, control d'inversions i finançament, el.laboració d’informes a la Direcció i Propietat
  • Realització de tancaments mensuals i anuals; anàlisi de desviacions i execució de mesures de correcció
  • Realitzarà la consolidació comptable i reportings de les diferents societats de l’empresa
  • Anàlisi d’inversions i estratègia: donar suport i analitzar les polítiques d'inversió i finançament, així com els estats financers, mitjançant estudis de retorns d’inversió, reports i informació a la Direcció i Propietat
  • Supervisió i suport puntual a la Cap de Recursos Humans
  • Coordinació i seguiment dels diferents projectes d’implantació de millores tecnològiques amb els proveïdors externs.

-

España

Barcelona

  • Formació: titulació universitària a ADE, Econòmiques o Empresarials, i Máster o Postgrau en direcció financera. Alt nivell de coneixement de les normatives i principis comptables i fiscals
  • Experiència: busquem un/a professional senior amb dilatada experiència prèvia en funcions similars, hagi treballat amb diferents societats, conegui l’entorn de l'empresa familiar i si pot ser, en sectors d’oci i turisme, restauració i/o serveis. Haver participat en projectes de millora i eficiència en els processos amb proveïdors externs
  • Idiomes: Bilingüe Català-Castellà. Anglès a nivell mitjà
  • Informàtica: Coneixements avançats d'eines ofimàtiques. Nivell alt d'Excel, valorable experiència en l'ús d'ERP
Competències:
  • Persona de confiança, rigorosa i seriosa
  • Comprensió i visió global del negoci
  • Bona capacitat d’anàlisi i atenció al detall
  • Gran capacitat per a la comprensió numèrica
  • Pensament estratègic
  • Lideratge i capacitat d’interlocució a tots el nivells
  • Bona capacitat d’organització
  • Coordinació i motivació d’equips
● Capacitat d’adaptació i flexibilitat. ● Bones habilitats de comunicació i negociació. ● Persona íntegra i ètica, amb bon criteri i sentit comú.  

Ejecutivo

Turismo Y Viajes Internacionales

Contrato fijo

  • Incorporació a un important i consolidat grup turístic, molt implantat a Catalunya i també a nivell internacional, en fase d'expansió
  • Posició amb projecció real cap a la direcció administratiu-financera a mitjà termini, estable i permanent, ubicada a Barcelona
  • Horari flexible de dilluns a divendres amb un dia de teletreball, però cal tenir certa flexibilitat horària per donar suport a l'estructura internacional

Reclutador
Envía tu CV

    Para poder enviar tu CV debes aceptar nuestra política de Protección de datos

    Cuidamos tu información personal

    En IOR nos preocupa tu privacidad, por eso te garantizamos que tus datos serán utilizados única y exclusivamente para lo relativo a este proceso de selección.