Adjunt/a Direcció d'Administració i Finances
Empresa sector turístic
El nostre client és una empresa molt consolidada al sector turístic a Catalunya i a nivell internacional. En dependència de la Direcció d’Administració i Finances, serà responsable de la gestió econòmica i financera de l'empresa liderant el departament d'Administració i Finances (planificació, organització, gestió, supervisió i control de les activitats econòmico-financeres) i coordinarà les altres àrees (rrhh, personal, projectes d’implantació d’IT); direcció d'un equip de 20 persones aproximadament.
- Gestió de tot el procés administratiu/comptable de les diferents societats:
- Elaboració, control i revisió dels comptes anuals i pressupostos
- Coordinació de facturació, proveïdors, cobraments, nòmina, control d’actius, balanços...
- Control, gestió i previsions de la tresoreria /cash management
- Relació amb entitats bancàries i auditors externs
- Gestió de crèdit i deute
- Cost controlling
- Elaboració de la fiscalitat
- Realització d'informes econòmic - financers, pressupostos de tresoreria, control d'inversions i finançament, el.laboració d’informes a la Direcció i Propietat
- Realització de tancaments mensuals i anuals; anàlisi de desviacions i execució de mesures de correcció
- Realitzarà la consolidació comptable i reportings de les diferents societats de l’empresa
- Anàlisi d’inversions i estratègia: donar suport i analitzar les polítiques d'inversió i finançament, així com els estats financers, mitjançant estudis de retorns d’inversió, reports i informació a la Direcció i Propietat
- Supervisió i suport puntual a la Cap de Recursos Humans
- Coordinació i seguiment dels diferents projectes d’implantació de millores tecnològiques amb els proveïdors externs.
-
España
Barcelona
- Formació: titulació universitària a ADE, Econòmiques o Empresarials, i Máster o Postgrau en direcció financera. Alt nivell de coneixement de les normatives i principis comptables i fiscals
- Experiència: busquem un/a professional senior amb dilatada experiència prèvia en funcions similars, hagi treballat amb diferents societats, conegui l’entorn de l'empresa familiar i si pot ser, en sectors d’oci i turisme, restauració i/o serveis. Haver participat en projectes de millora i eficiència en els processos amb proveïdors externs
- Idiomes: Bilingüe Català-Castellà. Anglès a nivell mitjà
- Informàtica: Coneixements avançats d'eines ofimàtiques. Nivell alt d'Excel, valorable experiència en l'ús d'ERP
- Persona de confiança, rigorosa i seriosa
- Comprensió i visió global del negoci
- Bona capacitat d’anàlisi i atenció al detall
- Gran capacitat per a la comprensió numèrica
- Pensament estratègic
- Lideratge i capacitat d’interlocució a tots el nivells
- Bona capacitat d’organització
- Coordinació i motivació d’equips
Ejecutivo
Turismo Y Viajes Internacionales
Contrato fijo
- Incorporació a un important i consolidat grup turístic, molt implantat a Catalunya i també a nivell internacional, en fase d'expansió
- Posició amb projecció real cap a la direcció administratiu-financera a mitjà termini, estable i permanent, ubicada a Barcelona
- Horari flexible de dilluns a divendres amb un dia de teletreball, però cal tenir certa flexibilitat horària per donar suport a l'estructura internacional