Administratiu/va, departament de Proveïdors
Empresa del sector turístic
Empresa del sector turístic i serveis, ubicada a Barcelona.
En dependència de la Cap del departament de Proveïdors, serà la persona responsable de donar suport administratiu i organitzatiu al departament de proveïdors, seguint les directrius de la seva Cap. Principals funcions de la posició:
- Verificació i comptabilització de factures de proveïdors.
- Introducció d’ albarans de compres.
- Gestió d’incidències amb proveïdors.
- Control de saldos comptables i quadre amb cartera de pagaments.
- Comprobació de les factures emesses pel proveïdor en funció dels criteris determinats.
- Realitzar gestions i tràmits administratius.
- Realitzar tasques d'enregistrament i actualització de les bases de dades.
-
España
Barcelona
- Formació: Grau Mitjà o Superior en Administració i Finances.
- Experiència: Al voltant de 5 anys d'experiència prèvia en funcions similars, tasques de comptabilitat, idealment en empresa familiar i si pot ser, en sectors similars al turístic
- Idiomes: Bilingüe Català-Castellà. Anglès a nivell bàsic.
- Informàtica: Coneixements avançats d'eines ofimàtiques: Excel
- Proactiva i resolutiva
- Bona capacitat d’organització, prioritzar tasques, disciplinada
- Habilitats per treballar amb diferents interlocutors
- Capacitat d’adaptació I flexibilitat
- Orientació al servei i al client
- Capacitat per treballar en equip
- Bon criteri i sentit comú
5 anys d'experiència prèvia en funcions similars
Ejecutivo
Turismo Y Viajes Internacionales
Contrato fijo
- Incorporació a un important i consolidat grup hoteler, molt implantat a Catalunya i també a nivell internacional, en fase d'expansió
- Posició estable i permanent, ubicada a Barcelona
- Horari flexible de dilluns a divendres amb un dia de teletreball